martes, 19 de marzo de 2024

Exposició "El poder comunicatiu de Els set colors de la Bet"

Em complau convidar-vos a la meva primera exposició individual El poder comunicatiu de Els set colors de la Bet, que va tenir lloc el passat dijous 14 de març a les 18:30h a la sala cultural de la llibreria Abacus de Sabadell.


Us comparteixo aquest exemple on podeu veure com a cada cartel·la hi figura el títol de la il·lustració original, la tècnica utilitzada, principalment acríl·lic, i la data d'execució.

Posteriorment vaig oferir una xerrada titulada Així es va fer... Els set colors de la Bet on vaig mostrar el procès de treball d'aquest àlbum il·lustrat que vaig cuinar a foc lent durant...10 anys! i que el novembre de 2021 va guanyar el VIII Premi d'àlbum infantil il·lustrat Ciutat de Benicarló.


L'exposició es podrà visitar fins el 23 d'abril.
Us espero!



¿Te ha gustado este contenido?
Si no quieres perderte el siguiente post y contenido extra, ¡suscríbete al blog!

No hay comentarios:

Publicar un comentario